Grójecki Ośrodek Kultury zatrudni pracownika na stanowisko:
Konserwator – Pracownik ds. techniczno-gospodarczych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę (okres próbny)
Wymiar czasu pracy: ¾ etatu (do ustalenia)
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Oferujemy:
Jak aplikować:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego na adres e-mai: sekretariat@gokgrojec.pl (z dopiskiem „Konserwator - oferta pracy”) lub dostarczenie dokumentów osobiście w zamkniętej kopercie (z dopiskiem „Konserwator - oferta pracy”) do sekretariatu GOK w godzinach pracy ośrodka”
Termin nadsyłania zgłoszeń: 31 lipca 2025 r.
Ogłoszenie jest opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.gokgrojec.pl/
Grójecki Ośrodek Kultury zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Do aplikacji prosimy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych
Grójecki Ośrodek Kultury, ul. Piłsudskiego 3, 05-600 Grójec, w celu wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko konserwator – pracownik ds. techniczno-gospodarczych .
Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
Zapoznałam (em) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach
przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich dany i prawie ich
poprawienia”
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w postępowaniu rekrutacyjnym
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe w procesie rekrutacji na stanowisko konserwatora, jest Grójecki Ośrodek Kultury, ul. Piłsudskiego 3, 05-600 Grójec, reprezentowany przez Dyrektora.
Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych – Pani Katarzyna Szurgot. Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych elektronicznie na adres e-mail: rodo@competentia.pl
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jako administrator danych gwarantujemy spełnienie wszystkich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia swoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Z uprawnień tych może Pani/Pan skorzystać:
Ma Pani/Pana prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione uprawnionym służbom i organom administracji publicznej, tylko jeśli przepisy ustaw to nakazują lub na to pozwalają.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowaniu podejmowania decyzji i będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który wygrał nabór.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego w rozumieniu określonym w przepisach RODO.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025