Ogłoszenia o naborze

Grójecki Ośrodek Kultury zatrudni pracownika na stanowisko: Konserwator – Pracownik ds. techniczno-gospodarczych

 

Grójecki Ośrodek Kultury zatrudni pracownika na stanowisko:

Konserwator – Pracownik ds. techniczno-gospodarczych


Rodzaj umowy: Umowa o pracę (okres próbny)
Wymiar czasu pracy: ¾ etatu (do ustalenia)

Zakres obowiązków:

  • Bieżące utrzymanie sprawności technicznej budynku i jego infrastruktury (instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania itp.)
  • Wykonywanie drobnych napraw, konserwacja sprzętu oraz urządzeń technicznych
  • Obsługa elektronarzędzi
  • Utrzymanie porządku i estetyki wokół budynku GOK
  • Pomoc techniczna przy organizacji wydarzeń kulturalnych (np. montaż scenografii, ustawienie nagłośnienia, pomoc w przygotowaniu sal)
  • Monitorowanie stanu technicznego wyposażenia oraz zgłaszanie potrzeb zakupowych
  • Współpraca z serwisami zewnętrznymi w razie potrzeby

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
  • Umiejętność wykonywania drobnych prac remontowych i konserwacyjnych
  • Sumienność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
  • Gotowość do pracy w elastycznych godzinach (np. w czasie wydarzeń wieczornych lub weekendowych)
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w instytucji kultury o ugruntowanej pozycji
  • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dodatkowe świadczenia socjalne (zgodnie z regulaminem instytucji)

 

Jak aplikować:

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego na adres e-mai: sekretariat@gokgrojec.pl (z dopiskiem „Konserwator - oferta pracy”) lub dostarczenie dokumentów osobiście w zamkniętej kopercie (z dopiskiem „Konserwator - oferta pracy”) do sekretariatu GOK w godzinach pracy ośrodka”

 

Termin nadsyłania zgłoszeń: 31 lipca 2025 r.

Ogłoszenie jest opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.gokgrojec.pl/

Grójecki Ośrodek Kultury zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Do aplikacji prosimy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych

Grójecki Ośrodek Kultury, ul. Piłsudskiego 3, 05-600 Grójec, w celu wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko konserwator – pracownik ds. techniczno-gospodarczych .

Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.

Zapoznałam (em) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach

przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich dany i prawie ich

poprawienia”

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w postępowaniu rekrutacyjnym

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe w procesie rekrutacji na stanowisko konserwatora, jest Grójecki Ośrodek Kultury, ul. Piłsudskiego 3, 05-600 Grójec, reprezentowany przez Dyrektora.

Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych – Pani Katarzyna Szurgot. Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych elektronicznie na adres e-mail: rodo@competentia.pl

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

 Jako administrator danych gwarantujemy spełnienie wszystkich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia swoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

Z uprawnień tych może Pani/Pan skorzystać:

  • w odniesieniu do żądania sprostowania danych: gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • w odniesieniu do żądania usunięcia danych, gdy Pani/Pana dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Grójecki Ośrodek Kultury;
  • w przypadku cofnięcia przez Panią/Pana swojej zgody na przetwarzanie danych, gdy zgłoszony zostanie sprzeciw wobec przetwarzania Pani/Pana danych; Przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na prawidłowość przetwarzania realizowanego przed cofnięciem zgody.
  • w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, gdy Pani/Pana dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem lub dane powinny być usunięte;
  • w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych, gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe – może Pani/Pan żądać ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych na okres pozwalający na sprawdzenia prawidłowości tych danych;
  • w odniesieniu do żądania przeniesienia danych, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody lub zawartej umowy.

Ma Pani/Pana prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione uprawnionym służbom i organom administracji publicznej, tylko jeśli przepisy ustaw to nakazują lub na to pozwalają.

Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowaniu podejmowania decyzji i będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który wygrał nabór.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego w rozumieniu określonym w przepisach RODO.                                                                       

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 lipca 2025 15:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Markiewicz
Ilość wyświetleń: 70
16 lipca 2025 15:26 (Rafał Markiewicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)